• Minden használt Mobiltelefont és Táblagépet készpénzért azonnal megvásárolunk vagy beszámolunk a legmagasabb piaci áron!!!

Garancia

A Phonetastic Team Kft természetesen minden termékére és szolgáltatására teljes körű garanciát vállal.

A mobiltelefonok és táblagépek garanciája 12 hónap, amit ügyfeleink üzleteinkben érvényesíthetnek! Ehhez nem kell mást tenni, csak bediktálni a termék Gyártói sorozatszámát vagy rendelési azonosítóját, ami alapján mi online rendszerünkben ellenőrizhetjük annak érvényességét. Termékeinket meghibásodás esetén a Magyarországi Telemax Kft. javítja és ellenőrzi a garancia feltételeit! Az általunk forgalmazott Apple termékekre 1 év világ garancia vonatkozik, amit a hivatalos Apple márkaboltokban fogadnak el. Fontos hogy őrizzük meg a termék számláját mert ha az nem kapcsol be és még garanciális, csak ezzel tudjuk cseréltetni készülékünket!

Android rendszerű eszközök esetén kérjük vásárlóinkat, hogy tájékozódjanak a vásárlás előtt a termék használhatóságával kapcsolatban! Ez azt jelenti hogy egy olcsóbb telefon sajnos nem tud egyszerre sok programot futtatni, és játékok használatára sem feltétlenül alkalmas! Egy 2 vagy 4 magos mobil 1 Gb RAM memóriával sajnos manapság csak kommunikációs vagy egyszerűbb alkalmazások használatára megfelelő, játszani nem nagyon. Kérjük mindenki a saját igényeinek megfelelő és elegendő teljesítménnyel bíró mobilt válasszon, ha nem szeretne havonta szoftveres problémákkal felkeresni minket! 

A garancia érvényesítésének feltételei:

Bármiféle folyadék vagy nedvesség hatására bekövetkezett sérülések vagy hibák semmilyen esetben sem garanciálisak! Minden mobiltelefon és táblagép belsejében vannak folyadékjelző matricák, melyek elszíneződése azonnali garancia vesztéssel jár (abban az esetben is ha a felhasználó nem tud róla)! Ennek kizárólagosságát a Telemax Kft ellenőrzi. Természetesen ezen készülékek is javíthatóak abban az esetben, ha az ázás és a szervizünkbe kerülés között csak nagyon rövid idő telik el (max 1 nap). Ezeket a javításokat csak térítés ellenében tudjuk elvégezni, és minden esetben elveszíti a termék a gyártói garanciáját!

Törésből vagy bármiféle kopásból eredő meghibásodások is azonnali garanciavesztéssel járnak. Ha a termék kijelzője vagy a készülék külső háza törött vagy repedt, sajnos elveszíti gyártói garanciáját! Ezek a sérülések külső fizikai hatás okán keletkeznek, amiért mindig a fogyasztó a felelős! Újabb és drágább modelleknél az alumínium ház elhajlása is a termék nem megfelelő használatából ered, ami szintén garanciavesztéssel jár (iPhone 6, 6 Plusz, Samsung A3, A5, Note 4).

3 napos cseregarancia:

Cégünk 3 napon belüli meghibásodás esetén a terméket azonnal de legkésőbb 72 órán belül azonos modellre cseréli, vagy értékegyeztetéssel a vevő levásárolhatja azt boltunkban. Fontos hogy a terméket csak eredeti dobozában, annak minden gyári tartozékával együtt tudjuk csak cserélni, ha ez nem teljesül, a terméket csak javítani tudjuk!

Garanciális készülékek javítása:

A meghibásodott termékeket Boltunkban tudják garanciális javításra leadni ügyfeleink! A javítás ideje maximum 15 munkanap lehet, ha ezt nem tudjuk teljesíteni, akkor a terméket azonos Új termékre fogjuk cserélni. A javításokról minden esetben munkalap készül, amit mi online rendszerünkben is tárolunk!


Mobiltelefon szerviz, és ennek garanciája:

Minden általunk javított mobiltelefonra, a beszerelt alkatrészre és a javított hibára 6 hónap garanciát vállalunk! Ez azt jelenit, hogy kijelzőcsere esetében egy 3 hónap múlva bekövetkező töltés probléma sajnos nem garanciális. Ázott telefonok esetében csak a beszerelt alkatrészekre tudunk garanciát vállalni! A javított készülék ázás vagy törés esetén elveszíti garanciáját! Kijelző csere esetében bármilyen fizikai sérülés vagy ázás garanciavesztéssel jár, abban az esetben is ha a tulajdonos nem tudja hogyan keletkezett! Azon javítások esetében ahol a készülék ház elhajlott, sajnos az alaplap javítás utáni kifogástalan működésére nem tudunk garanciát vállalni! Mivel a telefon alaplapja a hátfalhoz csavarokkal van rögzítve és az a sérülés okán szintén elhajlott, nem garantálható annak tökéletes működése a javítási folyamat után (ezeket az alaplapokat kiszereljük a hátfalból, és annak kiegyenesítése vagy cseréje után a rögzítő csavarok segítségével húzzuk vissza az alaplapot a helyére! Ez a legkevésbé kártékony megoldás, de sajnos van olyan eset amikor az alaplap a helyére kerülés után nem működik megfelelően, ez midig a fizikai sérülés eredménye).

Tartozékok Garanciája:

Természetesen cégünk az általa forgalmazott tartozékokra is garanciát vállal. Ennek feltétele, hogy semmiféle kopás vagy szakadás ne legyen az adott terméken, és azt látszólag normális emberi körülmények között használják (ha egy fehér színű USB kábelt szakadtan és majdnem feketén hozunk vissza cserére, azt sajnos el fogjuk utasítani). Kritikus kérdés az Apple lightning kábelének garanciája! Segíteni szeretnénk az iPhone felhasználóknak ez ügyben, hogy ne kelljen 3 havonta új kábelt vásárolniuk! Soha sem a gyári USB kábel rossz minőségű, hanem az akkumulátorok gyengék már másfél év után! Nem normális az hogy a telefon délután 3 órára le legyen merülve, és erre nem az a megoldás, hogy töltővel a zsebünkbe megyünk mindenhova! Ezért szakad el olyan hamar a gyári kábel! Kérünk minden felhasználót, hogy ha sokat nyomkodja telefonját, vásároljon munkahelyére és autójába is egy töltőt, így nem kell azokat szakadás miatt állandóan cserélgetni! És ha délutánra lemerülnének, akkor új akkumulátort kell venni és nem töltőkábeleket! Ez egy jó tanács ami rengeteg kellemetlen helyzetre megoldást nyújt!

Ez egy egyedi és termékspecifikus eset, de szóba kellett hoznom a gyakorisága miatt!!!

A tartozékokra is értelemszerűen a termékleírásban foglalt garanciaidő érvényes! Általában gyári tartozékokat forgalmazunk, aminek a minőségét világcégek garantálják. Ezeket részesítjük mi is előnyben, mivel ezek a gyártók által ajánlott és előállított termékek.